niedziela, 16 lipca 2017

Czerwcowo - lipcowy mix zdjęć


// Kruche ciasto z budyniem i malinami - pyycha ! Wkońcu zamówiłam organizer na kosmetyki i teraz widzę wszystko co mam ;)

  
  
   
   
  
  
// Słodkie ziemniaczki + marchewka = mój obiad. Dla ochłody najlepsza woda - jakoś z butelki mi szybciej idzie. Kubek z Justinem - prawdziwa fanka.
Zakamarki mojego miasteczka - rzeka znaleziona.
Deszczowa środa kontra słoneczna środa, opaliłam tylko ręce - wow .
Iced Frappe biała czekolada z pianką z mlecznej czekolady na wierzchu w Hotel Chocolat uwielbiam . Poniedziałki też mogą być dobre szczególnie kiedy jem pancakes z dżemem truskawkowym i bitą śmietaną :D 
Nigdy nie lubiłam cydru, ale ten w innych smakach nie jabłkowych, który można kupić w Anglii jest bardzo dobry.
Selfie musi być ;)

Pozdrawiam,
Magda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz