sobota, 29 lipca 2017

Niekosmetyczni ulubieńcy lipca

Jedzenie i napoje :
 
Cóż jak to na wakacje przystało lody się je najlepiej.. Haha
Czekolada Cadbury toffee whole nut.. taka sama była w Polsce Milka i tęskniłam za nią haha obie pyszne
 
Jak jesteśmy przy piciu to znajdzie się i kubek z ulubieńcem Justinem Bieberem. Frappe o smaku białej czekolady z kremem z mlecznej czekolady !

Dodatki :

 
 Czy Wy też kochacie motyw ananasa czy tylko ja mam obsesje??

Memy :


 

  

  


 Film :

  
Iluzja - nie jestem jakąś fanką sztuczek magicznych, ale film sam w sobie robił wrażenie i ogólnie był bardzo ciekawy. Niestety druga część już nie zachwyciła a szkoda.

 Serial :

Fear The Walking Dead - nie jestem prawdziwą fanką bo ani nie oglądałam The Walking Dead ani poprzednich sezonów tego. Co mnie skłoniło do obejrzenia tego 3 sezonu? A no Daniel Sharman, którego jestem wielką fanką i dla samego akcentu mogłabym np. oglądać Teen Wolfa ze sto razy haha .

 Muzyka : 


 Youtube : 
Justin Bieber " I ate a Burrito".. wiem dużo osób czuje się obrażonych a ja i tak lubie tego słuchać, no każdy jest człowiekiem i zdarzy mu się napić czy coś.. Mnie to bawi i dalej będe jego fanką :D

No i jeszcze a propo Despacito .. Parodia "Wieśka tico"

Marcin Malczyński "Typowy dres zostaje policjantem" ja lubię tą serie typowych dresów i moim zdaniem super odzwierciedla rzeczywistość haha 

Jalals prank compilation 2017.. A co Wy byście zrobili haha ?

 Książki :


Elle Kennedy "Układ" i cała seria "off-campus" - fajne romanse na studenckim kampusie, przyjemnie się czyta mimo również dramatycznych momentów, wciąga ;)


 A Wy macie swoich ulubieńców tego miesiąca? Może polecicie mi jakiś film czy książke bo ostatnio nie mogę na nic trafić !
Pozdrawiam,
Magda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz