środa, 26 czerwca 2013

Początek wakacji ;)

Ostatni dwa tygodnie miałam bardzo zapracowane, musiałam się duuużo uczyć, poprawy zaliczenia itp. Za to w tym tygodniu nadrabiam i odpoczywam ;) w niedziele byłam nad morzem, dokładniej w Piaskach, ale się spaliłam masakra ! :D ale nie żałuje było fajnie ;p a poza tym to zrobiła się deszczowa pogoda, więc głównie oglądam filmy, obejrzałam już : "Szybcy i wściekli 6" - polecam , "Movie 43", "Sex drive" - polecam, "Drive" - nie polecam, "Wanted - ścigani", "Wyścig śmierci" (wszystkie 3 części i wszystkie jak najbardziej polecam :) ), a dzisiaj obejrze "21 jump street" i jak zdąże to jeszcze coś ;p poza tym zrobiłam porządek z ubraniami i kosmetykami ;)

oto jeden z efektów mojej nudy, powstały podczas porządków w folderach ze zdjęciami:


Jak ktoś lubi takie czekoladowe ciastka ..;

too ..

 Polecam te z Lidla, pysznie czekoladowe !

Za to tych z wedla nie polecam, sam cukier ! :\ 

Te są najtańsze, może mniej słodkie niż te z wedla, ale moim zdaniem też za słodkie

Do szkoły w tym tygodniu nie chodze, w piątek jedynie ide po świadectwo, a po szkole tzn. wieczorem ide uczcić koniec roku szkolnego i ide na impreze w klubie :D
Mierzyłam dwa zestawy, jeszcze nie wiem w którym pójde ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz