wtorek, 4 czerwca 2013

Nudno, zimno i chorobowo .

Hej. !
Nie pisałam te hmm 5dni bo było 5 dni wolnego więc pojechałam do mojego D. :) i u niego nie miałam czasu na pisanie :D niestety rozchorowałam się u niego, bo musieliśmy siedzieć z jego młodszym bratem na placu zabaw i przewiało mnie :\ więc do domu wróciłam ledwo żywa i teraz siedze chora i biore antybiotyk i nudze sie :( mam nadzieje, że w piątek będe już lepiej się czuła bo jest darmowy koncert pezeta i chciałabym pójść ;D

W sobote byłam z moim D. na Night Power, hmm szczerze mówiąc w tamtym roku było dużo lepsze ale cóż. Impreza skończyła się wcześniej niż planowano ponieważ zaczął lać deszcz :\ jeszcze pół godz potem siedzieliśmy w samochodzie xd

 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.567163130000894.1073741833.173246949392516&type=3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz