czwartek, 6 czerwca 2013

Kiedyś aż tak nie zwracałam uwagi na samochody, ale teraz dzięki mojemu chłopakowi zwracam na nie uwage dużo bardziej ;D w każdym razie od zawsze nie podobały mi się samochody duże, rodzinne, tylko te sportowe . Pokaże Wam mój wymarzony ;p

no więc...
Marzy mi się corvette ! :D





(zdj zrobione przeze mnie i mojego chłopaka podczas Night Power)


Niestety to zdecydowanie nie na moją kieszeń :(
musiałabym chyba wygrać kilka milionów w lotto żeby móc sobie na to pozwolić ;P

No a tak już bardziej realnie to chciałabym któryś z tych samochodów :
(oczywiście musiałyby być stuningowane)

Honda Civic

Subaru Impreza

Ford Mustang

Fiat Coupe

Wbrew pozorom te auta nie są takie drogie i napewno są dużo tańsze niż te duże rodzinne samochody ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz