środa, 19 czerwca 2013

Projekt denko

Żel pod prysznic Original Source British Strawberry Shower
zapach średnio mi się podoba, wole inne zapachy z tej serii, ale ten wybierała siostra
żel nie nawilża, słabo myje, ma zbyt wodnistą konsystencje ;\ nadaje się do golenia nóg xd
inne żele z tej serii lubie, ale ten zdecydowanie się nie sprawdził !
Maska Cece Med z jedwabiem 


dostępność : Rossman, nie wiem czy gdzieś jeszcze
do włosów suchych i zniszczonych, niestety jedyne co robi z włosami to je nawilża, ale nie jest to jakieś super nawilżenie tylko takie jak po odżywce, od maski wymagałabym czegoś więcej, jest bardzo nie wydajna, przy użyciu 2 razy w tyg skończyła się w miesiąc, musiałam jej bardzo dużo nałożyc na włosy żeby zobaczyć jakikolwiek efekt, nie polecam

Peeling cukrowy Perfecta SPA


jest świetny ! grudki peelingujące, są grube i jest ich bardzo dużo, peeling jest wydajny, dobrze wykonuje swoją robote, po użyciu czuć nawilżenie ciała, zapach jest w miare, nie sztuczny, tylko ja osobiście wole owocowe no ale jest tak dobry że nie przeszkadza mi to ;)
Polecam, to już moje ente opakowanie ;)


Szampon Timotei with Jericho Rose, wymarzona objętość



Szampon jest wydajny, nawilżenie włosów jest niestety słabe, nie podrażnia, nie uczula, ładny zapach, jest bardzo tani, niestety nie zauważyłam jakieś super objętości, zużyłam dwa opakowania bo jak na swoją cene jest ok a od nawilżania mam odżywki ;)

Szampon Timotei with Jericho Rose 2w1 jedwabista miękkość

Szampon wydajny, bardzo ładnie pachnie tak migdałowo kocham ten zapach ;) , w odróżnieniu od tego powyżej ten nawilża włosy bardzo dobrze, po użyciu są miękkie więc zgadzam się z opisem, nie podrażnia i nie uczula, bardzo tani. Polecam ;)

 Szampon Garnier Ultra Doux odbudowujący, olejek z awokado i masło karite

Szampon bardzo niewydajny, skończył się w tydzień ! W dodatku musiałam wyciskać bardzo dużo żeby umyć włosy, otwieranie jest słabe bo za dużo produktu wylatuje, osobiście nie używam produktów Garniera już od dawna bo po wszystkich szamponach z serii Fructis miałam łupież, a po kosmetykach uczulenie ;\ no ale ten szampon kupiła mama i o dziwo jestem zadowolona, nie mam po nim łupieżu, nie podrażnił skóry głowy i bardzo dobrze nawilża ;) no ale nie opłaca się ze względu na jego niewydajność:\
 Pulanna Green Tea , krem z dodatkiem żelu na dzień i żel na noc kontrolujący sebum (nie zrobiłam zdj dwóch )
Kremy bardzo dobrze nawilżają, stan cery dzięki nim mi się poprawił, bo niestety większość kremów których próbowałam używać uczulały mnie a to pierwsze po których nie miałam żadnej wysypki ;) żel na noc po pierwszych użyciach dawał lekkie uczucie ściągnięcia, ale po dalszym stosowaniu to mineło, po żelu buzia się bardzo świeci więc nie można użyć go na dzień, po kremie na dzień niestety też delikatnie się świeci, ale po nałożeniu podkładu nie jest to widoczne. Krem szybko się wchłania, nadaje się pod podkład bo podkład na nim się nie roluje, nie radze tylko nakładać pudru brązującego bezpośrednio na krem, to bardzo źle wygląda ! Kremy ładnie pachną, dodam że ja nienawidze zapachów "bezzapachowych", są dla mnie zbyt chemiczne mimo że kremy bezzapachowe są właśnie dla wrażliwej skóry ;) cena ok. 30zł, więc taka średnia, niestety dostępność jest mała. Osobiście polecam i zdecydowanie kupie ponownie ;D

Pomadka AA My lipcare wanilia

 Pomadka bardzo dobrze nawilża suche usta, nadaje się również na zime , nadaje się też do nałożeniu pod błyszczyk, ładnie wygładzi usta ;) nie daje żadnego koloru, usta są jak po użyciu bezbarwnego błyszczyka, bardzo wydajna, ślicznie pachnie . Polecam ;)

 La Roche Posay płyn miceralny

Pisze że jest do cery wrażliwej, ja zdecydowanie się z tym nie zgadzam, bardzo pieką od niego oczy, twarz po zmyciu makijażu robi się okropnie czerwona ;\ poza tym pisze, że jest bezalkoholowy a okropnie śmierdzi, jak jakimś alkoholem ;\ 
zdecydowanie nie polecam

 Pasta Sensodyne Ultraszybka ulga  

Pasta do wrażliwych dziąseł, ja mam wrażliwe i to prawda że przyznosi ulge, niestety jest to chwilowe, wydajna, moim zdaniem jest za mało miętowa, no ale ogólnie ok ;)                                                                                                                    
 Szampon Salon algae shampoo z wyciągiem z alg morskich

Pisze że łagodzi podrażnienia skóry głowy i działa przeciwzapalnie, niestety gdy myłam nim włosy to strasznie piekła mnie skóra głowy, podobno miał łagodzić a sam okropnie podrażnił mi skóre głowy ! W dodatku strasznie ją przesuszył, miałam potem na głowie strupy, masakra. Włosy strasznie sie po nim plączą.Tani nie jest. Ja nie polecam i nigdy więcej nie kupie !








Odżywki Gliss Kur Color Protect i Ultimate Oil Repair

Te odżywki to mój KWC ! Jako jedyne rozczesują moje bardzo cienkie i strasznie plączące się włosy, radzą sobie nawet z wielkimi supłami ;) są wydajne jak na częstość mojego stosowania, czyli kilka razy dziennie w dużych ilościach oraz stosowania przez siostre starczają na ok. miesiąc. Bardzo ładnie pachną, nie przetłuszczają włosów, poprawiają stan końcówek ;) za każdym razem gdy skończy mi się opakowanie kupuje kolejne ;)



Perfumy z biedronki Be4me
to podróbka perfum DKNY Be Delicious, pachną podobnie, ja kupiłam je do torebki ponieważ w torebce nie będe nosić oryginalnych perfum więc te małe sie przydają w ciągu dnia ;) wiadomo że nie trzymają zbyt długo, ale na jedynie poprawienie to wystarcza ;)






Korektor Lovely Magic Pen
ja używam go do zakrycia cieni pod oczami, ja niestety cienie pod oczami mam bardzo duże :( ten korektor zakrywa je najlepiej ze wszystkich jakich próbowałam, a trochę ich było, jest bardzo jasny, jaśniejszy od podkładu z czego się ciesze bo jestem bardzo blada i podkładów używam tak jasnych że większość korektorów jest ciemniejsza :( pędzelek bardzo ułatwia aplikacje, w dodatku jest mięciutki i to przyjemne uczucie ;) korektor jest bardzo wydajny i tani, polecam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz