poniedziałek, 9 grudnia 2013

Sukienkowy przegląd : elegancka wigilia


1. klik
2. klik
3. klik
4. klik
5. klik
6. klik



1. klik
2. klik
3. klik
4. klik
5. klik
6. klik



1. a ten link mi się gdzieś zapodział :( ale sukienka z afw-store
2. klik
3. klik
4. klik
5. klik

P.S. nie mówie, że każdy musi być elegancki w wigilie i ubierać sukienki, wiadomo można też inaczej się ubrać elegancko :) ale może ktoś szuka i akurat mu się przyda :) sukienki są z różnych sklepów, w różnych cenach i kolorach, nie dawałam zdjęć kilku kolorów ani linków do poszczególnych rozmiarów. Z żadnym ze sklepów nie współpracuje .

19 komentarzy:

  1. Śliczne sukienki wybrałaś :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w banery szczególnie OASAP?
    Właśnie staram się o współpracę z tym sklepem i potrzebuję Twojej pomocy :)
    Naprawdę brakuje mi jeszcze kilka kliknięć :)
    Pozdrawiam.
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne
    http://gumijagoda.blogspot.com/2013/12/wishlist-for-sheinside.html klikniesz mi w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikałem ;)
    http://matekmateo.blogspot.com/2013/12/print-sweatshirts-from-sheinside.html klikniesz mi w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego czaasu zaglądam na Twój blog i jest naprawdę świetny! :D Posty są tematyczne i baaardzo ciekawe!
    Obserwujemy? :)

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. JAkie iękne ciuszki ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne sukienki ;) chetnie bym wszystkie zgarneła :DDD
    poklikalabyś w mojej ostatniej notce w linki? będzie mi miło ;) jesli nie- nie ma sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podobają rzeczy z ich sklepu!!! :))

    Życzę wesołych i miłych świąt! Oraz Szczęśliwego nadchodzącego Nowego roku!!
    Zajrzysz na mojego bloga ?? Byłoby mi bardzo miło :)) ;*
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ! :) jasne, z chęcią zajrze ;*

      Usuń
  9. Fajne sukieneczki = ) . Ja , na Wigilię ubrałam spódniczkę = ) .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy tam mają <33.

    OdpowiedzUsuń