wtorek, 13 czerwca 2017

Must have ? Chciej lista wakacyjna

Kosmetyki :




Mini pędzelki akurat do podróżnej kosmetyczki te w uroczych kolorach Lottie London, jednak za dużo wozić te zwykłe. Pędzelki jak różdżki Harrego Pottera rzuciły mi się w oczy fajny gadżet ale czy użyteczne? Lip Kit Lottie London Hey Bae i szminka Sleek Matte Me w kolorze Bittersweet oraz Shabby Chic. Paletka w kolorach Brights , ta akurat z MUA ale jeszcze się nie zdecydowałam - zależy mi na ładnym miętowym może jakieś propozycje??
Perfumy : Lacoste Magnetic i Sparkling oraz Calvin Klein Eternity Moment / Now.
Sleek Higlightinh Palette Cleopatra o dość kremowej konsystencji - trzymają się dłużej niż pudrowe. Korektor lottie London i Pore Stick, który niby ma zakryć pory ciekawe.
Rozświetlacz MUA Undress Your Skin płynny w kolorze Champagne.

 Książki i płyty :

Plaża : 

Jest kilka krojów kostiumów kąpielowych, które w tym roku rzcuiły mi się w oczy, teraz wystarczy tylko znaleźć i wybrać odpowiedni (te tu pokazane znalazłam w Primarku, New Looku bądź online na Romwe). Do tego spodenki plażowe do kostiumu - te tutaj dość proste z kąpielowego materiału - New Look. No i jeszcze przydałby się jakiś uroczy ręcznik, może koło do pływania a przy okazji rzuciła mi się w oczy torebka na bikini - wszystko Primark.

Ubrania : 
Bluza Ellesse - sportowa firma popularna tutaj w Wielkiej Brytanii, w Polsce chyba wogóle nie znana, przyda się jakaś porządna bluza na dłużej. Proste białe bluzki z prostym nadrukiem. Koszulki z wiązaniem czy plecionką? na dekolcie oraz modne teraz bluzki bardotki. Koronkowe szorty chciałam już dawno. Prosta czarna sukienka. Playsuity na impreze oraz na plaże czy do miasta. Jeansy z dziurami nie tylko na kolanie. Skarpetki w letnich kolorach oraz koronkowy stanik.
Wszystkie rzeczy znalezione na : Primark, New look, Romwe bądź H&M. 

Akcesoria i dodatki : 

Lampki kulki do pokoju wiszące ramki na zdjęcia.. Teraz tylko jeszcze jaki to format zdjęć ??
Droższe słuchawki myśle pomiędzy Beats by dr. Dre a KitSound - koniecznie w tych kolorach, oraz głośnik na bluetooth - kitsound lub jvc. 
Buty Nike Air Force Mid Season 1 'O7 Mint, Newbalance 373, Nike Air Max Thea, 
japonki tu akurat Hollister, balerinki w letnim kolorze.
Kocyk w letnich wzorach - narazie u mnie ciągle leży ten zimowy (tu akurat Primark).
Kubek z Justinem Bieberem, plastikowy kubek ze słomką, butelka do torebki.
Breloczek do kluczy - tak, nie mam żadnego.
Granatowa czapka Adidas i jasno różowa NewBalance

A Wy robicie sobie jakieś listy ? Mi dzięki temu łatwiej kupować milion niepotrzebnych rzeczy a tylko te co naprawdę chce / potrzebuje. No i oczywiście nie znaczy, że kupie wszystko z tej listy.
* Nie reklamuje żadnej marki, po prostu akurat w tych sklepach rzeczy najbardziej mi się podobały i można je było zapisać jako obraz.

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz