środa, 28 czerwca 2017

Haul zakupowy Primark

A Wy lubicie Primark? 
Ja zawsze się tam obkupie - dużo ciekawych rzeczy w niedrogich cenach.. No wkońcu ciężko nic nie znaleść na 3 piętrach. 
Bluz nigdy mało - dobre i na zime i na lato. Na taką ze sznurkami na górze polowałam już od dawna - w Primarku znalazłam za grosze ( 8 funtów) , druga z odrytymi ramionami nadaje się niestety tylko na bluzki na ramiączka - też 8 funtów.







Szeroka koszulka z działu męskiego - najlepsza do chodzenia w domu 2.50 funta
Spodenek na lato nigdy za mało - pierwsze materiałowe mają mój ulubiony krój i są przewiewne, czarne do wszystkiego - 4 funty. Drugie zwykłe bawełniane za 2.50 .


Bielizna i dodatki : 
Koronkowe stopki najwygodniejsze na świecie i przewiewne w sam raz na lato 2.50 za dwie pary. Bawełniane noszę do adidasów kiedy jest za ciepło na zwykłe skarpetki. Zestaw buteleczek podróżnych za funta . Stanika w tym stylu szukałam już dawno i wszystkie były raczej na mniejszy biust, o dziwo w primarku znalazłam w sam raz i za super cene 8 funtów. Klipsy do włosów 2 funty, pokrowiec na okulary w pelikany 3 funty. I butelka na wode za 2 funty. Mini biała torebka do wszystkiego 3 funty.



 
 
 Kocyk i ręcznik na plaże w letnie wzory oba po 4 funty.
 
Dwie piżamy na ramiączka - koszulka 2 funty, komplet 5 funtów .
 
Czarna bluzka 2.50 , biała z odkrytymi plecami 4 funty.
 
Tu obie po 4 funty - biały kolor mój ulubiony na lato.


A Wy już obkupiliście się na lato?
Pozdrawiam,
Magda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz