środa, 31 maja 2017

Ulubieńcy maja

Serial - 13 Reasons Why


Tegoroczny hit i chociaż uwielbiam seriale, to nie każdy hit mnie porywa, ale ten zdecydowanie zasługuje na bycie hitem. Ktoś jeszcze o tym nie słyszał ? Czy lubicie seriale czy nie to warto to obejrzeć, wciąga i szokuje .. Obejrzałam wszystkie odcinki w 3 noce . I chociaż sama koncepcja nie zapowiadała na kolejny sezon to jednak go planują i już nie mogę się doczekać, bo jednak przydałoby się rozwinąć kilka wątków. Poza główną bohaterką Hanna mnie wciągneły też bardzo wątki Justina i Alexa, a Was ? Ja oglądałam po angielsku i mam nadzieje, że przy polskim tłumaczeniu serial nadal jest warty oglądania bo różnie to bywa z przekazem :)
A wszystko zaczeło się od tego.. No kto by się oparł ?


Książki :

K.A.Tucker - Dziesięć płytkich oddechów . Przeczytałam wszystkie części jedna po drugiej, cztery pierwsze po polsku i dwie ostatnie po angielsku. Bardzo wzruszające, o powróceniu do normalności po traumie i miłości . 


 James Frey Endgame - książka inna niż się spodziewałam, zaskoczyła i nie wiadomo już co jest prawdą a co kłamstwem.. 

 

Muzyka :


Film - Nerve 


Thiller raczej z młodzieżowego kina, bardzo współczesny pokazujący coś co w sumie mogłoby się przydarzyć biorąc pod uwagę współczesną technologie. Bardzo wciągająca akcja.

Kosmetyki : 


Tusze L'Oreal VOLUME MILLION LASHES "Extra black", "So Couture", "Feline"
- wszystkie były super, chociaż w moim przypadku zdecydowanie wygrywa ten czarny, po prostu jest najbardziej wyraźny i robi ten efekt wow. Jednak wszystkie te tusze pogrubiają i podkręcają i nie trzeba się zbyt namęczyć czy używać dwóch tuszy naraz co zazwyczaj robię bo lubię wyraźny efekt. Cena jest dość spora, ale warto, wydajne na długo.


Perfumy Lacoste SPARKLING - Zapach typowo na lato, słodki ale nie za słodki zdecydowanie nie duszący, raczej wręcz świeży. Utrzymuje się na ciele naprawde bardzo długo, cały dzień i noc nawet przy pracy w słabo pachnącym miejscu jakim jest fastfood. Tu w Anglii do najdroższych nie należy, jednak w Polsce kosztuje chyba dość sporo. Warto powąchać jeśli szukacie czegoś letniego :)
Nuty glowy: Jabłko, mandarynka, jeżyna
Nuty serca: Akord waty cukrowej, lilia
Nuty bazy: Wetiwer, drzewo kaszmirowe

 Jedzenie i picie  - idealne na chłodne dni kawa mrożona i lody, szczególnie Mangum 


 A poza tym... Nowy wiosenny filtr z kotem ze snapchata, kolejna czapka w mojej kolekcji NewBalance w kolorze light pink, makijaż w letnich odcieniach miętowym i mandarynkowym ;)

  

 A Wam co wpadło w oko w tym miesiącu?
Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz