piątek, 3 maja 2013

Projekt denko :D


1. BeBeauty peeling do stóp
+dobrze peelinguje
+skóra na stopach jest miękciejsza
+dość duże drobinki
+wydajny

2. Masło do ciała Farmona Tutti Frutti liczi&rambutan
+dobre nawilżenie
+zapach - ładnie owocowy, nie chemiczny
+wydajny
+dość szybko sie wchłania
-na skórze zostają takie czarne grudki, ale na szczęście same schodzą po wsiąknięciu balsamu w skóre

3. Perfecta SPA solny peeling do ciała
+dobrze peelinguje
+skóra po nim jest nawilżona
+wyczuwalne drobinki peelingujące
-po wyjściu z prysznica skóra jest troche dziwna w dotyku, tłusta, nie zmywa sie do końca
-zapach mi sie nie podoba

4. Dezodorant Adidas Action 3 So Clear
+ładny zapach, taki delikatny, świeży, nie mydłowy
+długie działanie
+baaardzo wydajny, żaden mój dezodorant nie był tak wydajny jak ten
+nie uczula
+skóra po nim nie jest sucha 

5.Farmona Sweet Secret czekoladowe masło do ciała

+dobre nawilżenie
+szybko sie wchłania
+zapach dość długo zostaje na ciele (jeśli ktoś to lubi)
-zapach niby czekoladowy, ale jakiś troche dziwny,za mocny,jakoś nie pasuje mi



6. Tusz Essence 2in1 Volume 
Szczoteczka *LOOK1* (to mniejsze bo na zdjęciu słabo widać) jest wydłużająca i jak pomaluje się nim samym to z rzęsami nie robi prawie nic, może troche wydłuża ale prawie go nie widać, są troche czarniejsze. Za to *LOOK2* pogrubiająca dodaje objętości, ale troche skleja rzęsy i słabo wydłuża :/
Ale z efektu pomalowania 2 szczoteczkami naraz jestem ogólnie zadowolona ;)
tylko niestety jest to jeden z tańszych tuszy i np na impreze sie nie nadaje, bo po dłuższym czasie się osypuje :/ 

 


7. Tusz Wibo Volume Extreme waterpoof
nie skleja rzęs, nie osypuje sie, chociaż po dłuższym czasie używania niestety zaczyna się sypać :\, nie uczula, długo się utrzymuje, rzęsy po nim są ładnie wydłużone i pogrubione


8. Tusz Eveline Fiberlast
pisze że tusz jest pogrubiający, moim zdaniem jest bardziej wydłużający no ale mi to akurat pasuje, nie sypie sie, chociaż nie ma takiej długiej trwałości, ogólnie efekt po jego użyciu mi sie podoba, ale jeśli ktoś liczy na jakieś super pogrubienie to niech nie kupuje, potrzeba do tego kilka warstw


9. Bronzer Butterfly collection, kupiony w A&M
jakiś chiński, ale o dziwo nie uczulił mnie, bardzo ładnie wygląda na twarzy, chociaż trzeba uważać żeby nie przesadzić i nie mieć plam, wydajny, ogólnie jestem z niego zadowolona


10. Krem Under Twenty Pro Hydra
Nie uczula (a mnie bardzo dużo produktów do twarzy uczula), jest wydajny, ślicznie pachnie, dobrze nawilża, skóra po nim jest miękka i gładka :)

11. Pomarańczowa Odżywka GlissKur w spreju
śliczny zapach, taki owocowy :D
dobrze rozczesuje włosy, ale niestety gorzej niż jej fioletowa wersja :<zapach ma lepszy
z objętością hmm no średnio ale mi zależy na rozczesywaniu, ogólnie te odżywki to moje KWC


12. Pomadka Neutrogena formuła norweska
idealna na zime, dobrze chroni przed pękaniem i suchością ust, dobrze nawilża i natłuszcza, nie nadaje żadnego koloru


13. Waniliowy Vitamine lip oil Wibo
wszystko byłoby dobrze... gdyby sie nie rozlał w torebce ! Nie wiem jak to opakowanie jest zrobione, ale nie polecam, wszystko mi sie potem kleiło w torebce, a był dobrze zakręcony :\
poza tym efekt jest krótkotrwały, nawilżenie słabe, kupiłam go dla zapachu i po to żeby nakładać go na te klejące błyszczyki bo on się nie kleił tylko tak ładnie nabłyszczał


14. Szampon John Frieda full repair
po umyciu włosy są miękkie jak po nałożeniu odżywki, nie plączą się zabardzo(moje włosy zawsze się plączą po myciu, ale ten szampon nie zwiększył ich plątania), nie uczulił mnie ani nie miałam po nim łupieżu, minusem jest jedynie cena


15. Szampon Dove Color Repair
jest dobry jak powyższy, tylko że w lepszej cenie i minusem jest dla mnie zapach, nienawidze tego typu zapachów ;\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz