piątek, 3 maja 2013

` Bo życie to największy ze wszystkich cudów. `

Majówka jakoś leci ;) jak narazie troche nudno ale wkońcu pozostało mi jeszcze 12 dni ! :)
No a niedługo później moje urodziny i kortowiada, ogólnie maj to fajny miesiąc :D

Ostatnio zrobiłam pancakesy, pierwszy raz w życiu ;)
przepis znalazłam na blogu na pingrze -> link
Powiem, że wyszły bardzo dobre, smakowały podobnie do gofrów :D
zrobiłam z bitą śmietaną i sosem malinowym do lodów bo syropu klonowego nie posiadam ;p

 

Ostatnio byłam na nowym McFlurry i nie jest taki dobry jak bym się tego spodziewała :(
ta czekolada jest jakaś taka nieprawdziwa , niepełnomleczna :<
zdecydowanie wole zwykłe McFlurry, szkoda tylko że wycofali już moje ulubione dodatki ;\








Kilka majówkowych zdjęć ;P 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz