wtorek, 4 kwietnia 2017

Ulubieńcy marca

Filmy : 
Noc oczyszczenia : czas wyboru - w związku z tym filmem był wielki szał, szczególnie w USA jak i tu w Anglii może troche mniej, ale jednak. My z siostrą oglądałyśmy serie odkąd powstała pierwsza część, opis nas bardzo zaciekawił i nie zawiódł, moim zdaniem wielkie filmowe wow .
Co Ty wiesz o swoim dziadku - typowo "głupia amerykańska komedia" , jednak kiedy ja już zdecyduje się oglądać jakąś komedie to właśnie taką, uśmiałam się, świetna na odprężenie. No i jest na Netflixie ! W dodatku Zac Efron, którego uwielbiam od czasów High School Musical i dalej oglądam z nim wszystkie filmy.
Sąsiedzi 2 - może i pierwsza część była lepsza, ale przy tej też można się uśmiać. I również dostępna na Netflix.
Legion samobójców zyskał wielką popularność a i ja się na tym filmie nie zawiodłam, to po prostu moje klimaty, w dodatku wątki jak w serialu Arrow, który oglądam od początku do końca, kto jeszcze nie widział tego hitu to polecam obejrzeć. 

(wszystkie filmy oglądałam po angielsku, czasem niestety tłumaczenie ma wpływ na ciekawość całego wątku historii)

Seriale :
 
Riverdale to serial, który zaczełam oglądać, dlatego że po prostu szukałam czegoś do oglądania na Netflix i ten zainteresował mnie najbardziej, dość ciekawy wątek, ale serial typowo młodzieżowy.
Eye Candy niestety nie został kontynuowany, niby się wyjaśniło, ale jednak liczyłabym na więcej. Mimo wszystko jednak w tym przypadku i tak warto obejrzeć. 

Muzyka :

A Boogie Wit Da Hoodie - Drowning (WATER) ft. Kodak Black , My Shit
Bedoes - Biały i Młody prod. Kubi Producent , Gang gang gang

Książki : 

Cykl Alexandra Bracken "Mroczne umysły "   może i z nastoletnich serii, ale ciężko się oderwać.
Rick Yancey "Piąta fala" - kolejne z cyklu zagłady ludzkości , jednak ta seria bardzo zaskakująca i zdecydowanie wciąga, Jeśli oglądaliście film to polecam jednak przeczytać książke, bo film niestety kompletnie nie odzwierciedlił powieści.
 
Paula Hawkins "The Girl On The Train" czytałam po angielsku, widząc zwiastun filmu bardzo się ucieszyłam z tej książki pod choinkę i zdecydowanie się nie zawiodłam, rozwinięcie akcji mnie zaskoczyło, teraz czas obejrzeć film. 
J. Lynn. "Zaczekaj na mnie" ,  "Zapomnij ze mną" , " Zostań ze mną" to kilka oddzielnych ale połączonych ze sobą kilkotomowych historii o miłości i problemowej przeszłości, oczywiście trzeba zacząć od tej pierwszej i to właśnie ona zrobiła na mnie największe wrażenie, gdyż reszta ma dość podobny motyw.

 Kosmetyki : 

 
 Kosmetyki z Maybelline opisywałam już ostatnio - naprawdę najlepsze ever. Paletka do konturowania MakeUp Revolution to był idealny wybór w ciemno - naprawdę super można nią wykonturować twarz, nie robi maski, ma różne kolory które super się sprawdzają a bronzery nie są pomarańczowe. 

  
Pędzelki Studio London sprawdzają się bardzo dobrze, włoski nie wypadają są mięciutkie, dość niska cena no i ładnie się prezentują. Mydło Carex antybakteryjne Bubble Gum pięknie pachnie i nie zostawia na dłoniach tej dziwnej warstwy, czego naprawde nie znoszę.

 Ubrania i dodatki :

   
 Pozłacana biżuteria z pierwszą literką mojego imienia, czapka Adidas idealna na tą pogode i będzie idealna też na lato dla ochrony przed słońcem oraz dwukolorowa bomberka z New Looke, Nike Air Force 1 - ani nie przemakają ani w nich nie za gorąco, no i od zawsze je chciałam 

    
Bluzki / bluzy z wiązaniem na dekolcie - mam ich pełno, oraz te z wyciętymi ramionami.
Inne : 

 
Ekspres do kawy Tassimo Vivy to coś co mi się marzyło od dawna i oczywiście jest moim ulubieńcem - ciągle wybieram tą kawe z ekspresu. No i oczywiście mój nowy telefon Samsung Galaxy A3, który jest dla mnie idealny i pod względem technicznym i designu :) No i marka Samsung to zawsze mój wybór, nie zawodzi.

 Jedzenie i picie : 

   

 O ile bezy wogóle nie lubię to dla torciku Pavlova tracę głowe pycha, Ice Latte z Costy ( tam po prostu każdą kawę można zrobić w wersji mrożonej z kruszonym lodem lub normalnym, dodać krem - mi najbardziej posmakowała latte z kostkami lodu kruszone są moim zdaniem za zimne), Iced Creme Latte ze śmietaną z Cafe Nero, która ostatnio przebiła Coste i Starbucks :)


Pozdrawiam,
Magda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz