poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Tag : 50 faktów o mnie

 1. Mam fobie na punkcie lasów w pobliżu,przerażają mnie i nie wyobrażam sobie mieszkać w żadnym domku na obrzeżach miasta 

2. Nienawidze swojego uśmiechu, mam przerwe między górnymi zębami i moim zdaniem wygląda to okropnie :\ 
a niestety nie mogłam mieć aparatu, mam nadzieje że w przyszłości będe go miałą :(


3. Za rok piszę mature i egzaminy zawodowe 

4. Jestem ze swoim chłopakiem już rok i 7mies.

5. Za szybko bije mi serce, przez co jestem bardzo nerwowa, lekarka mi kazała odpoczywać ale mnie wszystko irytuje 


6. Nie lubie wsi, to zdecydowanie nie dla mnie .

7. Nie śpiewam, nawet sama w domu.

8. Nienawidze gdy ktoś mnie dotyka, nieważne czy babcia ciocia czy kto tam jeszcze, odrazu mnie wzdryga xD i lubie dotyk tylko mojego chłopaka ;D 
9. Raz nie moge patrzeć w lustro, a innym razem stoje i sama siebie podziwiam, ah te niezdecydowanie

10. Jestem strasznie wybredna, mówią że powinnam sie urodzić w rodzinie królewskiej 

11. Chciałam się odchudzać żeby nie dostawać okresu, to jest coś czego najbardziej nienawidze w swoim życiu, bo gdy mam okres to nie jestem w stanie nic zrobić, potrafie siedzieć i płakać.


12. Nie pale, nie lubie  alkoholu, fuj. Lubie tylko coś w stylu warki radler lub drinki w których jest bardzo mało %  


13. Nie umiem chodzić na szpilkach , które nie mają pasków, mam nie wymiarowy rozmiar i wszystkie są zbyt luźne i nie da się tak chodzić  

14. Nie chcę mieć dzieci, bardzo mnie wkurzają i nie wytrzymałabym być matką, mój D. stwierdził że jak bd chciał żebym urodziła dziecko to podmieni mi tabletki xD więc w takim razie niech on idzie na urlop tacierzyński a ja wole zostać w pracy ;p 

15. Lubie czytać, ale czytam książki głównie o wampirach itp jak jakaś nastolatka xD bo na książki szkoda mi kasy, a w bibliotekach trudno znaleść mi coś normalnego co by mnie zainteresowało, może nie umiem szukać ;d 


 16. Mam skleroze, potrafie zapamiętać co się wydarzyło dawno temu z dokładnymi szczegółami - mam pamięc wzrokową, ale jak ktoś coś do mnie mówi to zaraz zapomne xD 

17. Nigdy nie miałam trądziku, przynajmniej to mnie omineło xd ale niestety mam alergie i często mam krostki uczuleniowe : ( 


18. Kocham zwierzęta, szczególnie koty, małe kotki wzruszają mnie bardziej niż dzieci, są słodsze xD ale niestety nie moge mieć żadnego zwierzaka bo mama i siostra mają alergie  ale w przyszłości będe miała ich dużo  

19. Mam nerwice natręctw i to w stopniu zaawansowanym

20. Wychodze z domu bez makijażu, dla mnie to nie problem.
21. Jestem na profilu technik informatyk, ale niestety ta informatyka wcale mnie nie interesuje :( i informatykiem to w przyszłości napewno nie będe, ale może grafikiem , się zobaczy :D przynajmniej mam w klasie samych chłopaków xd

22. Swojego chłopaka poznałam w szkole i tylko z tego powodu nie żałuje, że poszłam akurat do tej szkoły.

23. Nie lubie większości fastfoodów, jedynie kebaby i tortille, nie lubie też słonych rzeczy typu chipsy, paluszki.

24. Nie noszę dżinsów .

25. Nie jem mięsa, poprostu go nie lubie i jest obrzydliwe moim zdaniem . Ale zjem je w longerze z kfc, w tortilli i sałątce gyros.


26. Jestem uzależniona od wszystkiego co czekoladowe .

27. Moja mama w tym roku wyjeżdża do Anglii, ja też bym mogła ale zostaje w Polsce, ponieważ po 1 Anglia mi się nie pdoba z różnych względów a po 2 nie chce się rozstawać ze swoim chłopakiem, no i jeszcze musze skończyć tu szkołe . Ale gdyby wyjeżdzała do USA to z chęcią bym się zabrała !

28. Kocham kawe, dzień bez kawy dzień stracony !

29. Bardzo lubie jeździć na rolkach, za to nie lubie roweru.


3-. Kręcą mnie chłopacy, którzy tańczą c-walka . To urocze i fajnie gdy chłopak ma jakąś pasje. Kiedyś sama trochę tańczyłam, ale zrezygnowałam przez swojego chłopaka.

31. Marzę o dwóch tatuażach, jednym na nadgarstku i drugim na biodrze lub pod stanikiem.

32. Najbardziej lubie wyjeżdżać nad morze, chciałabym pojechać gdzieś za granice, bo niestety byłam tylko jak byłam mała .

33. Nie lubie imprez, na których wszyscy siedzą i jedzą, to nudne, wole iść do klubu.

34. Nigdy nie miałam sztucznych rzęś ani nie byłam w solarium .

35. Słucham tylko rapu. Inną muzyke słysze jedynie w klubach, tylko do tańczenia jest ok. Tak, wiem że się ograniczam.

36. Nie lubie polskich filmów .

37. Zaczełam się malować dopiero gdy poszłam do technikum .

38. Dużo osób mi mówiło, że powinnam się urodzić blondynką, przefarbowałam się na blond i dobrze mi z tym .

39. Jestem zodiakalnym Bykiem, horoskop Byka oddaje mój charakter .

40. Lubię słodkie i owocowe perfumy, więc używam tylko takich 'typowo letnich' .

41. Nie jestem rodzinną osobą, chciałabym być od nich daleko .

42. Nie przejmuje się opinią innych, kiedyś byłam wrażliwa, ale teraz mnie to nie rusza.

43. Nie lubię tortów, ale bardzo lubie ciasta z kremem budyniowym.

44. Jak byłam w gimnazjum to robiłam sobie mnóstwo zdjęć, na szczęście zagineły.

45. Kiedyś byłam brzydka, na szczęście wyładniałam, dużo osób mnie nie poznaje .

46. Nienawidze gdy jest zimno, wtedy ciągle jestem chora, powinnam mieszkać w ciepłych krajach !

47. Nie lubię bezzapachowych kosmetyków, dla mnie muszą pachnieć owocami .

48. Jestem zazdrosna, ale mój chłopak jest zazdrosny dużo bardziej.

49. Nie lubię chodzić do lekarzy, ale jestem tabletkomaniaczką, zawsze mam przy sobie tabletki i biore wszystko co sie da żeby tylko lepiej się czuć.

50.  Marzę o tym żeby w przyszłości mieszkać w USA, w jakimś stanie, w którym jest cały rok ciepło .

6 komentarzy:

  1. też nie znoszę takich imprez na których wszyscy się opychają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z wieloma rzeczami podobnie jak ja ;)
    Super blog! Obserwacja za obserwację? :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetny post widac jest cos co nas laczy;d


    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze że jesteś ciekawą osobą :D
    Zapraszam jestem nowa.
    szukajaca-samej-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń