poniedziałek, 19 sierpnia 2013

` Przypominam sobie sny o pięknej przyszłości.. `

Heej  
Niestety pozostały tylko 2tyg wakacji, szybko zleciało  

pociesza mnie fakt, że jeszcze we wrześniu jedziemy z moim D. nad morze, 2-3 dni ale zawsze coś  
W piątek byliśmy z D. i jego przyjacielem w jakimś barze, przyszli jeszcze koledzy jego przyjaciela i pili sobie wszyscy piwo a ja siedziałam, 

bo piwa nie lubie a nic innego tam nie było, ale jakoś to przeżyłam  



W sobote pojechaliśmy z D. na 18stke mojej przyjaciółki z dzieciństwa  
znamy się co prawda już 18lat, ale od około roku nasz kontakt jest coraz słabszy, tak już bywa  
prezent dla niej ode mnie i mojej mamy, drugi jest od babci, zawartość pokaże innym razem 


Jutro jedziemy na domek  
niestety już w środe wracamy bo w czwartek idziemy na ostatni 3 dni pracy  
nie chce mi sie, ale pociesza mnie fakt, że nie będzie już tej wrednej baby bo sie na nią poskarżyliśmy i zmienili nam opiekuna  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz