czwartek, 13 października 2016

Powrót po raz kolejny i krótki mix wakacyjny

W końcu powrót... Przepraszam za długą nieobecność, po raz kolejny.. I brak weny i czasu i różne sprawy mnie zatrzymały, ale teraz mam nadzieje, że będę pisać już regularnie (no dobra, będę to robić a nie tylko obiecywać !) a Wy jesteście tu jeszcze mam nadzieje ? :)
Na tą chwilę wróciłam \ do Anglii a tymczasem pokaże Wam krótki mix ze swoich wakacji i mam nadzieje, że Wasze były równie udane co moje ! :)

Olsztyn taki piękny


Selfie musi być
 Trochę fastfoodów
 Dużo imprez
 Prawdziwy kibic ze mnie - Stomil Olsztyn miłość. A no i Polsce też kibicowałam - tu już przed tv 
 Były różne eventy, których zdjęc niestety nie mam, ale na ulubionym zrobiłam ich najwięcej - dwa dni Night Power nocne wyścigi a tym razem i drift ;)
 W końcu mogłam mieć zrobione paznokcie uff !
 Kawa mrożona - coś co kocham
 Lody, gofry i truskawki nieodłączna część wakacji
Udało się też obejrzeć kilka filmów i seriali

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz