poniedziałek, 21 października 2013

Weekend :)

W piątek sprzątałam.. teraz mam bardzo dużo sprzątania  jakoś ogarnełam kosmetyki : 
(reszta jest w łazience xd) 

I upiekłam babeczki ;p : 


z tego przepisu : http://blog.greatdee.pl/bardzo-bardzo-prosty-przepis-na-pyszne-muffinki-d/ mi wyszło 26 (24 małe i 2 takie większe), nie wyszły idealne, nast. razem bd lepiej ;p 

W sobote był u mnie mój chłopak  troche poprzestawialiśmy meble u mnie w pokoju i zrobiliśmy karpatke  



Z takim kremem, z tyłu jest przepis też na ciasto  wyszła pyszna   Przepis może troche trudny ale napewno warty polecenia, moja mama też zawsze z niego robiła i zawsze wychodziło dobre ciasto :)

1 komentarz:

  1. Masz dużo kosmetyków.
    I mniam narobiłaś mi smaku <333
    Zapraszam 3Natalia3fashion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń