niedziela, 13 października 2013

W skrócie

We wrześniu przeczytałam 3 książki :  


Wszystkie trzy mogę polecić :) jak będe miała więcej czasu to zrobie recenzje ;p

Ostatnio byłam w centrum handlowym, które zmieniło nazwe więc był Ibisz, był kabaret Limo i jakiś pokaz laserów  otworzyli u mnie Bershke, w sumie widziałam sporo fajnych ... i drogich rzeczy  jak zawsze mi sie podobało wszystko w NY, tym razem tylko bielizna, koniecznie musze kupić tam kolejny stanik ! xD mierzyłam też czapki ;p

W środe o 13 mama i siostry wyjechały do Anglii, na zawsze, wyprowadziły się a ja zostaje tutaj  nie poszłam do szkoły żeby się pożegnać, smutno mi i jakoś tak dziwnie pusto w domu  tzn zostaje u dziadków ale to nie to samo xd już tęsknie  mam nadzieje, że szybko zleci do lutego, wtedy przyjeżdżają na wujka wesele, ale nawet w święta będe samotna  


Mija kolejny tydzień a ja kompletnie nie nadążam ze sprawdzianami, czas zacząć się uczyć . Poza tym tydzień minął na sprzątaniu, a ja dalej nie skończyłam sprzątać, czekam jeszcze na karte sieciową do komputera i wtedy będe mogła przestawić meble xd a jak babcia pojedzie sobie w czwartek to mam nadzieje w te 5/6 dni zdążyć troche zmienić pokój  

Wczoraj byłam ze swoim chłopakiem między innymi na gorącej czekoladzie, w naszej ulubionej cukierni "Złoty Klucz"   pyszna czekolada :D


Outfity z tego tyg w szkole :

9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia : ) . To tylko tak na początku będzie pusto w domu , później się już powoli przyzwyczaisz =) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) nom pewnie po jakimś czasie się przyzwyczaje :)

      Usuń
  2. szkoda, że twoja mama i siostry wyjechały ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała u mnie breshke ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. dasz radę!! takie sytuacje wzmacniają charakter, a do lutego szybko zleci :)

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE,

    Malko

    OdpowiedzUsuń