środa, 17 lipca 2013

O filmach, które ostatnio obejrzałam (a było ich dużo) :)

Filmy fajne, które można obejrzeć z ciekawości, gdy sie nudzimy itp, ale bez rewelacji :



Zadzwoń ( Sex Telefon )

Komedia taka typowo 'babska' :D może nie jest jakaś bardzo śmieszna, ale jest kilka śmiesznych momentów, głównie wątek przyjaźni, gdy sie nudzimy to mogę polecić ;p







Wanted - scigani

Niby wszystko ok, jest szybka akcja itp, ale wszystko jest strasznie sztuczne, nie lubie tego :\ i jeszcze jak dla mnie zbyt dużo obrzydliwych scen, takich z mięsem fuuj, wegetariankom nie polecam, ja musiałam omijać . I ogólnie film mnie nie wciągnął zbytnio





Sex Drive (sekspedycja)

Dość śmieszna komedia, ale troche głupia ;D
200 M.P.H

Są fajne samochody, wyścigi, jest wątek miłosny, ładne dziewczyny, jest i murzyn i zły policjant, sexy dziewczyny i nawet klub ze striptizem xD ale hmm te wyścigi moim zdaniem nie dostarczają tyle emocji co powinny, ale ogólnie film jest ok ;p i chyba najlepszy z tych o samochodach, które oznaczyłam jako bez rewelacji i trochę głupi





Urodzony rajdowiec

Film poprostu nie jest zbyt ciekawy, ale można go obejrzeć. Nastolatki w szybkich samochodach, przeniesienie ze szkoły do innego miasta, nastoletnie miłości i legalne wyścigi, ujdzie .





Fighting. Miejskie walki

Głównym powodem, który skłonił mnie do obejrzenia tego filmu był oczywiście Channing <3 no i lubie filmy, w których się biją, ale niestety te sceny walk były dość słabe i jak dla mnie niezadowalające xd wątek miłosny też jest, jak ktoś lubi Channinga jak ja to niech obejrzy ;p





Redline (linia ryzyka)

Jak dla mnie to za mało akcji w tym filmie, niby ma jakiś wątek, ale nie jest zbyt wciągający .








Dziennik cwaniaczka 1,2,3

Komedia bardzo śmieszna, ale jednak bardziej dla młodszych, bo film jest o gimnazjalistach (którzy w dodatku wyglądają jak z podstawówki), no ale można się pośmiać więc warto obejrzeć.






Filmy rewelacyjne - bardzo wciągające, które moge polecić :D


Wyscig smierci 1,2,3

Wszystkie części świetne, bardzo wciągające :D ogólnie klimat jaki bardzo lubie, jest to co powinno być w tego typu filmach - szybkie samochody, szybka akcja, dobra muzyka, wątek miłosny, murzyn xD czego brak? ładnych aut ;p
no i trzecia część nie jest zgodna z pierwszą, ale można przymknąć na to oko






Szybcy i wsciekli 6

Co tu dużo mówić ? Każda część jest warta obejrzenia, kocham ten film :D








Mocne uderzenie

Bardzo fajna komedia :D ogólnie wątek miłosny jest, śmieszne sceny są, jakieś przesłanie też, szkoda że aktor nie jest przystojny, ale to szczegół, warto obejrzeć bo można się pośmiać :)








Świat w płomieniach


Dużo akcji, cały czas się coś dzieje, można się wciągnąć, nie ma nudnych momentów, film taki typowo amerykański, byłam na nim w kinie bo dostałyśmy z siostrą darmowe bilety ;)
No i boski Channing <3
czego brakuje w tym filmie? hmm wątku miłosnego ;p
ale i bez tego mi się podobał :D
Soul Plane (Wysokie loty)

Komedia trochę głupia, ale mimo wszystko najlepsza z tych które ostatnio obejrzałam więc daje ją tutaj ;p
Nieletni / pełnoletni

No a to druga z tych lepszych komedii ;p
jak ktoś lubi takie głupie amerykańskie komedie to polecam xD








Filmy nie warte uwagi, moim zdaniem głupie i nudne :


Movie 43

Ten film jest poprostu głupi, a myślałam że się pośmieje. Jest sztuczny, dużo dziwnych animowanych scen ;\ w niektórych momentach można się pośmiać, ale tak głupiego filmu już dawno nie widziałam
Drive

W opisie było że trzymająca w napięciu akcja, gorączka uczuć i miłość przepełniona czystą adrenaliną -,- ani miłości tam nie widziałam, ani trzymającej w napięciu akcji, dawno nie oglądałam tak nudnego filmu ! Sceny zabijania były okropnie sztuczne, szybka jazda kręcona z perspektywy kierowcy. W filmie mało co mówią więc zrozumiałabym go nawet po angielsku. Ja bym powiedziała, że główny motyw w filmie to patrzenie XD i z tym zdaniem z opisu mogę sie jedynie zgodzić " To oni jednym spojrzeniem potrafią złamać kobiece serce i sprawiają, że nie można o nich zapomnieć". Poza tym zakończenie też nie było ciekawe i cały film był straaasznie nudny. 




Spring breakers


Ten film był poprostu głupi, głupi jak głupi, ale najgorsze że poprostu nic ciekawego się w nim nie działo :\ żadnej ciekawej akcji ani nic, poprostu znudziłyśmy się z siostrą oglądając ten film :( dobrze że nie poszłyśmy na niego do kina ;) Co jest w tym filmie? Dużo nagich biustów, ładne, całujące się dziewczyny, murzyni z gangu, srebrne zęby i scenki z imprez xD