piątek, 5 lipca 2013

KUB czyli Kosmetyczne Uzupełnienie Braków ;)

Odżywka Jantar (zapomniałam zrobić zdj), mam nadzieje że jest taka dobra jak czytałam o niej opinie, bardzo bym chciała żeby urosły mi "baby hair", bo moich włosów jest mało 


pasta Vadamecum Sensitive + gratis szczoteczka 
krem z filtrem do twarzy Dax Sun + gratis olejek do opalania dla dzieci 
odżywka bez spłukiwania Schauma 7,99zł promocja, zawsze kupuje GlissKur ale teraz potrzebowałam czegoś tańszego 
żel pod prysznic Wellness & Beauty mandarynka i jogurt - pięknie pachnie 
żel łagodzący na ukąszenia Ziaja, kupiłam dwa, jest dużo tańszy niż pewnie znany wszystkim Fenistil 


miniaturka pasty Sensodyne i żelu do higieny intymnej z aloesem Venus, na wakacyjne wyjazdy (o ile wql gdzieś pojade  ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz