piątek, 5 kwietnia 2013

Pytania i odpowiedzi


Trochę trudno jest tak dokładnie siebie opisywać, więc żebyście się dowiedzieli o mnie czegoś więcej postanowiłam skopiować kilka różnych pytań, na które odpowiadałam na pingerze, pogrupować je i wkleić tutaj. Może tak dowiecie się o mnie czegoś więcej ;)

Pytania dotyczące ubioru i makijażu


1. co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?
sylwetke i zgryz
2. czego nigdy byś na siebie nie założyła?
czegoś z ćwiekami, rzeczy w rockowym stylu, czegoś moro, glanów, długiej spódnicy
3. Ulubione perfumy?
Nike Up or Down, Moschino I love love, DKNY Be Delicious zielone
4. Torba elegancka czy sportowa?
Elegancka
5. Co Ci sie najbardziej podoba w Twoim wyglądzie?
Oczy
Ciuchy :
- ulubiony kolor spodni? granatowy
- bluzki z nadrukami czy bez?  z nadrukiem, chociaż zależy jaka bluzka i do czego
- kolory ciemne czy jasne? jasne
Makijaż :
-cienie naturalne czy kolorowe ?
jak już cienie to raczej kolorowe i tylko na impreze, zielone niebieskie szare granatowe srebrne
Dodatki :
- kolczyki wiszące czy wkrętki?
wkrętki
- bransoletki proste czy z zawieszkami?
te i te
- naszyjniki krótkie czy długie?
długie

Pytania o mnie i tym podobne


1. Jakie masz wady?
jestem nerwowa, zrzędliwa i histeryzuje
2. Co lubisz w ludziach?
Poczucie humoru, szczerość, otwartość, spontaniczność
3. Jest film, który mogłabyś wkółko oglądać?
Nie, nie lubie oglądać czegoś co już widziałam
4. Gdybyś miała możliwość zrobienia sobie operacji plastycznej to skorzystałabyś? Jeśli tak to co by to była za operacja?
Może, odsysanie tłuszczu
5. Gdybyś wygrała milion w totka to na co byś je wydała?
Na mieszkanie, mieszkanie dla mamy, samochód i samochód dla swojego D., prawko, 3 tatuaże, pewnie kupiłabym sobie i swojemu D. jakieś ubrania kosmetyki itd, dała na schronisko dla zwierząt
6. Korzystasz z kalendarza \ notesa? Prowadzisz pamiętnik?
Korzystam z kalendarza, inaczej wszystko zapominam. Pamiętnik kiedyś prowadziłam teraz mi sie nie chce, ale śmiesznie jest to później czytać
7.Czy masz jakieś dziwne fobie?
nie wypłynę w morze, boje sie chyba każdego robaka i za nic go nie zabije bo mnie to brzydzi zdarza mi sie nawet uciekać albo krzyczeć xd, nie moge patrzeć na mięso, boje sie wilków nie obejrze filmu w którym są
8.Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
ja nie śpiewam xd
3 rzeczy bez których nie możesz żyć
-Moja miłość do pewnej osoby
-Telefon
-Internet
3 rzeczy których nie lubisz
Jeśli chodzi o jedzenie to:
- Mięso i wędliny
- Fasola, groszek
- Masło
A jak o inne rzeczy to:
-zimno
-robaki
-sklepy mięsne
3 rzeczy których chętnie byś się pozbyła ze swojego życia
- Mojego Brzuszka, Grubych ud
- Złych wspomnień
- Okresu

Pytania bardziej ogólne:

1. Twoje ulubione miasto w Polsce?
Gdańsk i Olsztyn
2. Czego się boisz?
lasów
3. Jaką znaną osobę chciałabyś poznać osobiście?
Eminema
4. Ulubione kwiaty?
róże, tulipany i orchidee
5. Twój znak zodiaku?
Byk
6. Ulubiony kolor?
Różowy, czerwony, granatowy, brzoskwiniowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz