piątek, 5 kwietnia 2013

Cześć ;)

Cześć jestem Magda,
to mój pierwszy blog na blogspocie, ale mam już bloga na pingerze :)
link o tutaj : mój miniblog. Bloga na blogspocie założyłam głównie dlatego, że blogi na pingerze coś szwankują i często nie widać wielu rzeczy a dodanie posta graniczy z cudem. Myśle, że tutaj nie będzie takich problemów :) Blog ma być lifestylowy, pisze o tym co mi przyjdzie do głowy, zapraszam do obserwowania ; ))

Opowiem krótko o sobie :
W maju skończe 19lat, nie jestem maturzystką bo ucze się w technikum ekonomicznym. Wybrałam profil technik informatyk, nie powiem, jest ciężko. Jednak w przyszłości nie chcę kontynuować nauki na takim kierunku. Chciałabym być projektantką wnętrz albo pracować w reklamie :) Mam 2 siostry, jedna w tym roku skończy 15lat, druga 4. W wolnym czasie czytam książki, oglądam dwa seriale : Pretty Little Liars i Pamiętniki Wampirów, spotykam się ze swoim chłopakiem i jak każdy czasem chodze do klubów, na zakupy, do kina itd. Ze swoim chłopakiem jestem już ponad rok i układa nam się bardzo dobrze :) Słucham rapu, inny gatunek muzyki słysze tylko na imprezach, taki do tańczenia. Poza tym bardzo podobają mi się tatuaże, ale małe, najbardziej napisy i gdy tylko będe miała taką możliwość to sobie jakiś zrobie. Jestem raczej wesołą osobą i często sie śmieje, chociaż niestety chyba tak samo często zdarza mi sie narzekać. Chyba narazie starczy tego opisu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz