czwartek, 15 marca 2018

Ulubiency zimy

Ubrania i dodatki :

      
Krem do rak w swiatecznym holderze, ktory mozna przypiac do wszystkiego dodal czegos fajnego do mojej torebki w zime, no i swiateczne pizamki kocham a Wy ? ;)

   
Lampki w ksztalcie gwiazdek (ta jest z Lidla), swiateczny Case na telefon z reniferkami i kolczyki w ksztalcie choinek z Primarka

Kosmetyki :

  
Pedzelki z Jack Wills maja ladny design i sa bardzo miekkie, dobre do blendowania. Thierry Mugler Angel Muse to ulubiony zapach rowniez poprzedniej zimy - po prostu kojarzy sie ze swietami. Puder Rimmel Insta Fix& Matte to nowe odkrycie - jest bardzo delikatny, ladnie pachnie, swietnie matuje i ladnie wyglada na cerze i wcale nie bialo zeby nie bylo.. przebil ich hit Stay matte moim zdaniem wiec jesli lubicie to sprobujcie i ten ;)
Zimowa wersja kompaktowej szczotki Tangle teezer przeurocza, no i to moja ulubiona szczotka. W zime przydaje sie nawilzanie ust - w tym przypadku sprawdzily sie pomadki Maybelline Baby Lips - ja mam tutaj waniliowa babeczke (delikatny roz) i kokos (nude) .

 
O podkladzie The Ordinary bylo glosno juz od dawna i ja sama nie zaluje, ze sie skusilam ! Wczesniej nie mozna bylo go nigdzie dostac a dopiero teraz mi sie przypomnialo haha - dobra cena, fajna konsystencja ani nie za gesta ani zbyt lejaca, matuje ale przy tym nie wysusza i nie podkresla suchych skorek, dobre krycie i duzy wybor kolorow nawet dla tak bladych osob jak ja co tu duzo mowic ;) Kontorowka do ust Morphe w kolorze Wine Me - zazwyczaj nie uzywam konturowek, ale jednak przydaja sie przy ciemnych kolorach ust, kredka jest miekka ma ladny kolor i napewno starczy na dlugo. Szminki MakeUp Geek Plush Lip Mattes akurat byly przecenione wiec postanowilam sprobowac - mam kolor "Urbanista" oraz "Bachelorette" - bardzo ladne kolory i prawdziwy nie polyskujacy mat, latwo nimi malowac nie przesuszaja ust i trzymaja sie bardzo dlugo, jedyny minus to dosc maly wybor kolorow.
Ostatnio mam ochote na glitterowe powieki wiec w moich ulubiencach znalazla sie ogromna glitterowa paletka z Primarka "Gold crush", ktora dostalam w prezencie na swieta i zawiera ona zelowe glittery oraz kremowe polyskujace cienie . Oraz sypany glitter z Festival face - wlasnie idealny na festiwale , ale tez np. na sylwestra.
   
     


Jedzenie i napoje : 

     
Swiateczne Kinder Joy i Actimele (actimele pije codziennie tak czy tak haha), no i oczywiscie te wszystkie swiateczne wersje kaw (w tym roku sprobowalam chyba wszystkich!) i brownie w ksztalcie choinki !
  

Filmy i seriale:

   

 The end of the fucking world - zaciekawil mnie zwiastun i napewno duzym plusem bylo tez to, ze serial jest na Netflixie , ja ogolnie uwielbiam takie klimaty i nie zaluje ze obejrzalam, wciagnelo mega !
The Internship / Stazysci - w sumie wyszedl juz dawno temu a ja widzialam dopiero teraz glownie ze wzgledu na Dylana O'brien , ktory gra tam jedna z glownych rol.. w kazdym razie smieszna luzna komedia
Christmas Inheritance oraz Holiday Joy - w grudniu pomyslalam ze poogladalabym jakies swiateczne filmy i wlasnie kilka nowych wyszlo na Netflixie, te byly calkiem ciekawe, zawsze cos innego ;)


Muzyka : 

Young Igi - Mowilas
Dj Khaled - Wild Thoughts
Yungen - Bestie
XXXTENTACION - Look At Me!
Enrique Iglesias - SUBEME LA RADIO
CNCO feat Little Mix - Reggaeton Lento (Original Remix)
Kodak Black - Tunnel Vision -
d block europe 3 goddy remix
T-Pain - Buy You A Drank
Lil Uzi Vert - XO Tour Lif3

Ksiazki :

Karen M. McManus "One of us is lying" 
Sue Wallman "Lying about last summer "
Dwie ksiazki powiedzmy sa podobne, bo o klamstwach. ale pierwsza podobala mi sie zdecydowanie bardziej. Widzialam, ze wyszedl tez film na podstawie pierwszej ksiazki, ale on mnie jakos nie zachecil do obejrzenia. A Wy zgadniecie kto klamie ? ;)


To by bylo na tyle a co jest Waszym ulubiencem zimy? ;)
Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz