czwartek, 14 grudnia 2017

Listopadowi ulubiency

Lekkie opoznienie, no ale dopiero poczatek grudnia :D

Kosmetyki :
 
L'Oreal Paris Volume Million Lashes Excess - chyba teraz przetestowalam juz kazda maskare z tej serii i ta oraz czarna wersja sa moimi ulubiencami. Ani za sucha ani za mokra, nie tworzy grudek i nie klei sie. Bardzo ladna wyrazna czern, rzesy sa wydluzone podkrecone i pogrubione - kilkoma warstwami mozna stworzyc bardzo widoczny efekt, ktorego ja oczekuje. Szczotka poreczna i duza, cena przystepna ;) testowaliscie?

Bary M, mate me up Lip kit metallic 
Na poczatku kompletnie nie bylam przekonana do mody na metaliczne szminki, nie dosc ze srednio podobaly mi sie na zdjeciach to jeszcze siebie w takiej nie widzialam, jestem fanka matu. Ale jednak musialam sprobowac bo jak to nie sprobowac.. i I totalnie sie zakochalam ! Ta szminka jest po prostu piekna i tak kojarzy mi sie ze swietami, ma bardzo gleboki kolor ;) w dodatku latwa w uzyciu, dlugo sie trzyma i nie droga

KITSCH HAIR TIES
Nie wiem czy to powinno byc w kosmetykach, ale czemu nie. Ten typ gumek jest zdecydowanie moim zdaniem najlepszy, nie placze wlosow i nie bola dzieki temu. Nie wroce juz do zwyklych ! A poza tym zawsze ladnie je miec na rece zeby nie szukac kiedy potrzeba gumki ;)

Serial : The Shannara Chronicles Season Two
Ze wszystkich seriali, ktore wlasnie powrocily w tym okresie ten zainteresowal mnie najbardziej. Bardzo wciagajacy drugi sezon, spelnil oczekiwania.

 FILM ; WYKOLEJONA
W sumie to jedyny film jaki widzialam w tym miesiacu, bo mam za malo czasu i za duzo seriali do ogladania ;) Bardzo fajna komedia romantyczna, troche przypomina mi slynna Bridget Jones , lekko i przyjemnie ;)

KSIAZKI :

 Abbi Glines seria Rosemary Beach - romantyczne ksiazki , ze smutnymi watkami, wszystkie czesci sie ze soba wiaza i opowiadaja o kolejnych parach. Mnie ogromnie wciagnely i szybko przeczytalam 9 czesci 

  

Suzane Young The Adjustment , kolejna czesc serii Program - myslalam, ze w kolejnej czesci wkoncu sie wiecej wyjasni, ale mieszaja mi w myslach haha, w kazdym razie jest bardzo ciekawa i wciagajaca no i zaskakuje co malo jakiej sie zdarza ! 
* wsrod nastolatkow panuje epidemia samobojst i jako lekarstwo postanawiaja wymazac im wiekszosc pamieci
Claudia Gray Wieczna Noc - pierwsza czesc serii, typowo fantastyczna wampiry wilkolaki te sprawy, ja nadal takie lubie i mnie wciagnelo ;)
Vi Keeland Gracz - kolejna ksiazka o milosci , namietny romans, dla odmiany o doroslych haha

JEDZENIE : 

  

Jesien bez goracej czekolady i ciasta marchewkowego by sie nie obyla ! ;)

A Wy jakich mieliscie ulubiencow?
Pozdrawiam,
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz