wtorek, 7 lutego 2017

Haul zakupowy : inne

Dwa Case na telefon ebay po 0,99p .. oczywiście niedługo po ich kupieniu kupiłam inny telefon 

 Ebay ładowarka z wtyczką do kabla USB, kłódka na szyfr i pudełka na tabletki w kształcie makaroników wszystko po 0,99 p
 
 Wkońcu udało mi się kupić ekspres do kawy na kapsułki o czym marzyłam już od dawna - wybór padł na Bosch Tassimo Vivy ze względu na większy wybór kaw. Ekspres był przeceniony na 38 funtów. 
 A skoro ekspres to i kapsułki (już jedne z wielu) - najbardziej smakują mi kawy z Carte Noire, których wcześniej nawet nie próbowałam.
 Case na nowy już telefon 5 funtów, a do tego ładowarka za 0,99p , złoty kabel usb 0,99p i wtyczka do polskiego kontaktu kiedy będe jechać do Polski napewno się przyda ;) 
  
Kolejny case za 0,99 p ebay
 
No i telefon.. mój wybór padł na Samsung Galaxy A3 2016 . Co kierowało moim wyborem ? Napewno miał być Samsung, chociaż chwile zastanawiałam się też nad Iphone, ale nie. Zależało mi żeby miał więcej pamięci i lepszy aparat niż w moim obecnym, pozytywnie zaskoczyła mnie też jakość dźwięku i słuchawek z zestawu. Wiadomo jest to tańsza opcja Samsungów Galaxy "S" . Oczywiście zwróciłam uwagę też na design - ten delikatny złoty prezentuje się pięknie .
 
Kolejny Case - z efektem lustrzanym 0,99p ebay. I power bank firmy Case logic , bateria 4400 mAh kupiony w TK Maxx za 12.99 funta sprawdza się naprawdę dobrze - jeszcze ani razu mi się nie rozładował. Kolor też ma piękny.

 

Pozdrawiam,
Magda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz