środa, 4 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016 i postanowienia na rok 2017

Rok 2016 był dla mnie dobrym rokiem, ale mam nadzieję że 2017 okaże się jeszcze lepszy a napewno bardziej produktywny !
Po półrocznym pobycie w 2016 zdecydowałam, że Anglia to jest miejsce w którym chcę zostać i układać sobie życie, jak wiadomo za Polską tęsknie i brakuje mi dużo rzeczy, ale nigdzie nie jest idealnie. 
Pobyt Anglii w wielkim skrócie



 Miałam bardzo udane i bardzo długie wakacje w Polsce :)


Poza tym po raz pierwszy zostałam Matką Chrzestną - mój chrześniak 14stycznia kończy roczek !
Pierwszy raz też mam prace na dłużej - w swojej jestem już rok.

Powróciłam do brązu na włosach, co było dobrą decyzją - teraz nie muszę już tak często farbować włosów bo odrost się nie rzuca w oczy no i wyglądam poważniej. Zaczełam też malować brwi. 


Nie obejrzałam zbyt dużo filmów, które wyszły w 2016 więc mam jeszcze sporo do nadrobienia, a z tych co obejrzałam najbardziej spodobały mi się : thiller/horror Noc oczyszczenia : Czas wyboru
i dwie lekkie komedie z Zackiem Efronem Co Ty wiesz o swoim dziadku? , Sąsiedzi 2 .

Z książek wydanych w 2016 najbardziej spodobały mi się :
Kasie West "Chłopak z sąsiedztwa" i druga część "Chłopak na zastępstwo"
oraz fantastyczna C.C Hunter "Prawie o północy" tom 3.5 , tom 1 "Odrodzona"


Seriale, które wyszły w 2016 i zaczełam je oglądać to Shadowhunters i Kroniki Shannary .


Postanowienia jakie miałam na 2016r. - na wesoło, bez wymagania za dużo

A gdybyście Wy dalej nie wiedzieli jakie mieć "goals" na kolejny rok to facebook zawsze pomocny i napewno Wam coś podpowie ciekawego !! Haha



Jakie mam postanowienia na 2017 rok :
  • Mieć jeszcze lepsze wakacje niż w 2016r.
  • Oszczędzać bardziej systematycznie
  • Kupić samochód i wkońcu zdać prawo jazdy
  • Robić bardziej przemyślane zakupy - żeby wszystko do siebie pasowało
  • Zobaczyć Londyn po raz drugi
  • Urlop na tropikach
  • Znaleźć satysfakcjonującą pracę
  • Systematycznie pozbywać się niepotrzebnych rzeczy
  • Obejrzeć filmy, które już dawno zaznaczyłam sobie na filmwebie zamiast zaczynać kolejne seriale
  • Przeczytać 5 książek miesięcznie i systematycznie dodawać ich recenzje
  • Chodzić na więcej koncertów
Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz