niedziela, 1 maja 2016

Co znalazło się w mojej samolotowej kosmetyczce na długi wyjazd

Hej !
Pewnie większość z Was zawsze się zastanawia jakie kosmetyki zabrać ze sobą na krótszy czy też dłuższy wyjazd ? Ja też zawsze mam dylemat, szczególnie że kosmetyków mam pełno ;)
Dużo osób pewnie też zastanawia się co w ogóle można mieć w kosmetyczce samolotowej kiedy bierzemy tylko bagaż podręczny, no właśnie... 
Zacznijmy od tego, że można mieć ze sobą max. 1 litr płynów w tym każdy z nich może mieć max. 100 ml i nie wolno tego przekroczyć. Po drugie każdy kosmetyk w płynie musi być zapakowany w przezroczystą kosmetyczkę lub torebeczkę bez żadnych wzorów czy napisów - najlepiej jest albo kupić te małe samolotowe w rossmanie, albo jeszcze lepiej najzwyklejsze woreczki strunowe - więcej zmieszczą i są najodpowiedniejsze (takie same pokazują na lotnisku). Nie muszą te wszystkie kosmetyki Wam wejść do jednego woreczka, możecie mieć ich więcej. Np. na angielskim lotnisku woreczki rozdają za darmo i można sobie szybko przepakować, na polskim niestety są płatne a na innych nie byłam więc nie powiem. 
Kosmetyki, które nie są płynami mogą być w zwykłej kosmetyczce.
W ogóle nie można brać ze sobą spreyu czy aerozolu, poza właśnie perfumami. 
No to chyba byłoby na tyle, a teraz pokaże co ja ze sobą zabrałam ;)


Perfumy Calvin Klein Eternity Now 50 ml, serum wybielające zęby Beauty Sleep i krem pod oczy Eveline - mają po jakieś 12 ml, krem do twarzy tea tree 50 ml, dezodorant Sure 30 ml.


Eyeliner w pisaku Collection Extreme ok. 8 ml, lipsticki Rimmel Provocalips w kolorze Play with fire i Berry Seductive po ok. 12 ml, tusz Loreal Double Extension 12 ml (polecam na promocji w Rossmanie jeśli nadal trwa!) , korektor pod oczy No7 max . 10 ml, podkład Bourjois 123 Perfect w kolorze 51 Light Vanila 30 ml . 


Kosmetyki zapakowane normalnie : paletka cieni MUA, baza korektorów MUA, szminka MUA w kolorze Juicy , pomadka Reese's, puder Rimmel Stay Matte, bronzer z roświetlaczem Bourjois.

Pielęgnacja jest zazwyczaj w większych opakowaniach więc zamiast przelewać czy kupować miniaturki postanowiłam po prostu szybko kupić ją w Polsce. Wzięłam dużo czy mało ? :)
Mam nadzieje, że chociaż trochę pomogłam osobom niezorientowanym z lotniskowym bagażem.
Pozdrawiam,
Magda

6 komentarzy:

  1. oj przekichane z tymi wymogami w związku z lotem samolotow ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta paletka cieni:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się sprawdza ;) Pozdrawiam również :*

      Usuń
  3. Zawsze zastanawiałam sie nad kupnem tego bronzeru i rozświetlacza, czy bedzie okej. Polecasz go? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie zaczełam go używać dwa tygodnie temu, rozświetlacz jest fajny pod tym względem że nie ma takich typowo brokatowych drobinek, ale ogólnie wydaje mi się, że słabo go widać. Bronzer jest fajny, nie robi krzywdy, ale raczej lepszy dla takich cieplejszych karnacji bo może robić się trochę pomarańczowy :\

      Usuń