sobota, 20 lutego 2016

Niekosmetyczni ulubieńy zimy

 Ubrania i dodatki

    

Oczywiście nie może zabraknąć puchatych i kolorowych skarpetek z Primarka !


 Filmy


The A-list - "Eric jest najbardziej popularnym uczniem w swojej szkole średniej. Pewnego dnia pedagog szkolna stawia przed nim ultimatum, pozwoli mu zdać, jeśli uda mu sie wypełnić listę jej niespełnionych młodzieńczych fantazji.". Jest to komedia typowo młodzieżowa, ale ja dalej takie lubię, z jakimś morałem, dość zabawna :)


Getaway (Wyścig po życie) - "Były kierowca wyścigowy dostaje tajemnicze zadania do wykonania. Jeśli zawiedzie, jego porwana żona zginie." . Brzmi jak typowy film akcji, ale fabuła jednak zaskakuje, jak lubicie tego typu filmy to warto zobaczyć :)

 Drink - purple rain (miks WKD takiej słodszej wódki i innej słodkiej malinowej wódki)


Ciasta - Szarlotka z budyniem i sernik z syropem klonowym 

   

Słodkości - Lody Ben&Jerry Save Our Swirled Raspberry with marshmallow i Sticky toffee puddings ( pisałam co to tutaj )


   

Miejsce oraz napój - Costa Coffee i biała czekolada (w Coście podawana z bitą śmietaną i sosem o smaku jagodowym a w wersji domowej z bitą śmietaną i marshmallow)


Serial - The Shannara Chronicles


"Świat elfów jest zagrożony przez pradawne zło, które powoduje obumieranie drzewa Ellcrys. Dzięki niemu może istnieć magia elfów. Allanon, legendarny stróż Ziemi, wysyła Wila Ohmsforda i Amberle na misję mającą odrodzić Ellcrys. Tuż za nimi podąża Kosiarz, najstarszy z demonów. " Jest to serial fantasy z tego roku, na podstawie książki. Włączyłam głównie ze względu na aktorów i już od pierwszego odcinka się wkręciłam, na pewno jest to coś innego niż to co oglądam cały czas.
(W ulubieńcach nie dodaję seriali, które stale oglądam bo było by tego za dużo, jedynie te które dopiero zaczełam).
Muzyka


A na koniec mix ulubieńców na zdjęciach :D






4 komentarze: