piątek, 3 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013 ;)

* Na moim blogu na pingerze mam już 100 obserwatorów :)

* Spędziłam fajne ferie u mojego D. 











* Cały luty miałam praktyki, bardzo nudne zresztą (nie chce pracować w tym zawodzie)

* Było kilka imprez, moim zdaniem mało, zdecydowanie za mało, ale kilka bardzo udanych ;)

 

* Przeczytałam bardzo dużo książek, aż wszystkich bym nie dała rady teraz wymienić 


* Wakacje niestety dość nudne, częste kłótnie z chłopakiem, mało wyjazdów i imprez, okropna praca ale kilka razy byłam nad morzem : w Piaskach i Stegnie, odpoczełam  


* Zrobiłam włosom kuracje Jantarem, urosły ale tzw. baby hair nie przybyło 



* Jak co roku było też kilka nieprofesjonalnych sesji zdjęciowych


* Pierwszy raz siedziałam za kierownicą samochodu, tylko na placyku ale zawsze coś :)


* Mama z siostrami wyjechała do Anglii, smutno  

* Zrobiłam przemeblowanie w pokoju, teraz zrobiłam sobie nawet taką a'la toaletke, ale to jeszcze nie koniec  











* Po raz drugi byłam na koncercie Słonia   - mój ulubiony raper















* Wkońcu zaczełam ćwiczyć- zrobiłam 20dni squat challenge i ćwiczyłam też pośladki, cardio i brzuch z Mel B., efekty na pośladkach są czy schudłam nie wiem ale najważniejsze że wkońcu się udało i nie zrezygnuje  

* 11 grudnia minęły 2 lata z moim D. ! 












* Na 2 świąteczne tygodnie pojechałam do rodziny do Anglii, było świetnie !  chciałabym znaleść się tam ponownie    dostałam też świetne prezenty i bardzo odpoczełam :)  


* Sylwester średni i tak zakończył się rok 


1 komentarz:

  1. Fajne podsumowanie ^^


    Jeśli miałabyś ochotę zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na DESING BLOGA! Szczegóły u mnie ,zapraszam ^^
    http://dont-benormal.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-wyglad-bloga.html#comment-form
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń