piątek, 1 listopada 2013

` Zawsze po stronie swoich, jakie to samotne miejsce. `

Hej  W czwartek niestety nie miałam wolnego dnia jak dużo osób, ale miałam skrócone lekcje, po lekcjach wróciłam do domu na obiad i pojechałam z babcią na cmentarz, a później do carrefoura na zakupy. Wieczorem poszłam ze swoim chłopakiem na maraton Halloween w kinie  


Nie wiem czemu zdjęcie, które było dobrze obrócone, na blogspocie zostało odwrócone w złą stronę ale cóż :/ 

filmy jakie były to : 
"Carrie" , "Mgła", "Obecność", "Istnienie" . Myśle, że każdy z nich był warty obejrzenia, na tym maratonie były zdecydowanie lepsze filmy niż 2 lata temu  do domu wróciłam rano i było tak jasno, że nawet nie zasnełam a teraz jestem taka śpiąca i dosłownie już padam, ale niestety nie potrafie zasnąć jak jest ciemno :\ 

Chciałabym obchodzić takie prawdziwe Halloween, a Wy co myślicie o tym święcie, chciałybyście go obchodzić tak jak np. w USA?  


4 komentarze: